Skip to content

Slutet på en era, och början på en ny.

03 september 2012

Den bloggtorka som rådit mitt i orkanen som varit mitt liv i sommar är nu ganska permanent, i varje fall på denna adress.

Jag har re-bootat mig själv, och till följd också mitt elektroniska liv.
Har ännu inte bestämt mig om jag skall dela den nya adressen helt öppet, men om det är några av er som vill följa med mig på nya äventyr är det bara att slänga iväg ett mail.

 

Puss & Kram

2 kommentarer leave one →
  1. Kerstin permalink
    17 september 2012 06:52

    Jag vill gärna följa dig.

  2. Kerstin permalink
    17 september 2012 07:42

    Åhh… jag borde klämt in ett tack på förhand också.
    Måndag morgon, say no more…

Kommentera

